Jak je to možné ?

Základní chyby e-shopů - stále dokola

Přinášíme Vám nejčastější přehled chyb, které se opakují stále dokola

Internet je živý organismus, stále se vyvíjí a co platilo před rokem, dnes již nemusí být pravda. Pokud se o svůj eshop nestaráte, je pro Vaši konkurenci snadné Vás předběhnout.

Responzivní design - zobrazení pro mobily

Pokud Váš eshop nepracuje s responzivním stylem stránky nebo jinou formou pro zobrazení na mobilních zařízeních, přicházíte až o 50% svých objednávek. Mobilní zařízení se již běžně používají i pro on-line nakupování a je škoda být pozadu.

Nepřehledný eshop

Zde platí pravidlo, že méně je více. Umístěte na Váš web pouze to, co je nejdůležitější. Čím více obsahu zákazník uvidí, tím méně bude eshop přehledný a snižuje se šance, že zákazník objednávku dokončí (konverzní poměr).

HTTPS

Zabezpečte komunikaci mezi zákazníkem a Vámi pomocí protokolu HTTPS. Často slýcháme, že je to zbytečné, protože zákazník nezadává žádná soukromá data, pouze své jméno, adresu, telefon, email .... :-) Právě toto jsou ta soukromá data a kromě toho, budete mít i nějaké bodíky v SEO.

XML feedy - napárování na kategorie

Dostáváme zprávy, že XML feedy pro služby jako je Heuréka, Zbozi.cz nebo Google Nákupy obsahují špatná data.
Ve skutečnosti tyto XML výstupy obsahují přesně to, co je ve Vašem eshopu nastavené (ceny, obrázky, popisky, kategorie, způsoby dopravy, atd.).
Obchodník by měl rozumnět tomu, co po něm porovnávač/vyhledávač vůbec chce. A úplně nejčastejší chybou je, že Vaši strukturu kategorií nemáte napárovanou na kategorie Heuréky, Zbozi.cz nebo Googlu.

E-shopy nevyužívají ani část dostupných kanálů

Kanály jsou vlastně zdroje Vašich objednávek - odkud zákazníci přišli. Zcela určitě nebude každý eshop využívat všechny kanály naplno, ale setkáváme se spíš s opačným problémem, že obchodníci nevyužívají ani zlomek svých možností nebo možností jednotlivých kanálů.

Mezi hlavní nákupní kanály v současné době patří:

Google Nákupy, Heuréka, Zbozi.cz
PPC kampaně - sklik, AdWords
sociální sítě - zejména Facebook
Emailing a SMS

SEO
provizní systémy - například Affiliate

Pokud máte eshop od nás, můžeme Vám i s tímto pomoci. Pokud jste reklamu na Facebooku nebo na Adwords zkusili například před dvěma lety a nešlo to podle Vašich představ, tak věřte, že se toho hodně změnilo a je potřeba to umět nastavit.

Dotazy a diskuze

Máte pocit, že je problematika složitá ?

Nebojte se nás zeptat, přímo zde.

Přejeme Vám hodně objednávek,

za tým Shop5.cz, Martin Březovský

Komentáře k Jak je to možné ?

1
5.12.2016 13:58
Cais Milan

Dobrý den, žádám o revizi nastavení mého webu www.diltech.cz a nabídku služeb vedoucí k vyššímu zobrazování, včetně kalkulace za provedené služby.
Předem děkuji. Cais

2
5.12.2016 14:23
Martin

Dobrý den,
bude Vás kontaktovat kolegyně Kateřina Helešicová a domluvíte se.
Děkuji, Martin Březovský

3
5.12.2016 15:55
Faltus

Dobrý den, také bych poprosíl o revizi nastavení našeho webu www.bike-tuning.cz a cenovou kalkulaci za tuto službu.
Děkuji.

4
5.12.2016 16:03
Martin

Děkuji, budeme Vás kontaktovat.

5
5.12.2016 19:36
Koleňák Stanislav

Dobrý den,
prosím o CN, na správné nastavení eshopu www.truhlarskeveci.cz, dále prosím o cenu lepší grafiky eshopu.

děkuji Koleňák S.

6
5.12.2016 19:41
Martin Březovský

Dobrý den,
grafika na zakázku stojí 6000 Kč, ale můžete využít již hotové responzivní šablony, které najdete v admin / nastavení / grafika.
Ohledně marketingu Vám zašleme nabídku.

Vložit komentář

Jméno
Email ( email není zveřejněn )
Váš příspěvek   ( Fotky můžete vložit po odeslání příspěvku. )
opiště kód
antispam
     Více informací