Přehled platebních bran v eshopech Shop5

Vzhledem k častým dotazům zrekapituluji, jaké platební systémy Shop5 umí. Mezi nejpoptávanější funkce patří platba kartou online, ale k dispozici jsou i různé "peněženky" nebo splátkové systémy.

Pro jakou platební bránu se rozhodnout ?

Tak asi nejdůležitějším faktorem při výběru platební brány budou zcela určitě pravidelné poplatky. Doporučuji, abyste si nechali udělat nabídku a podle konkrétní kalkulace si pak vybrali.

 

Nastavení některých platebních systémů je velice jednoduché a měl by jej zvládnout prakticky každý. Ale né vždy je to tak jednoduché a pro nastavení, generování a konverze klíčů do správných formátů je potřeba odbornějších znalostí.
S nastavením platebních bran Vám můžeme pomoci, cena za nastavení pak závisí na konkrétní pracnosti. U většiny bran to je 1500 Kč + DPH.

Přehled aktuálních platebních systémů najdete vždy u nastavení způsobů platby - kolonka script.
Nastavení kolonky script u konkrétní platby způsobí, že po dokončení objednávky bude zákazník přesměrován na konkrétní platební bránu.
Další donastavení platební brány se pak provádí v admin / nastavení / předvolby / platby.

paymuzo - nyní platební brána GpWebPay

V ČR nejpoužívanější a zároveň v našem systému nejčastěji nastavovaná platební brána.
Tuto bránu používá většina bank - Česká spořitelna, KB, Unicredit, RF, ....
Ohledně nastavení této platební brány je k dispozici článek zde.

csob - napojení na platební bránu ČSOB

Pro nastavení je potřeba provést série testů, dle jejich dokumentace.

cs-ecommerce - původně napojení na bránu České spořitelny

Již několik let se nepoužívá, Česká spořitelna přešla také na bránu GpWebPay

fio - napojení na bránu FIO banky

Pro ostrý provoz je potřeba provést sérii testů dle jejich dokumentace. Info zde

B-Payment 

Nová a nyní asi nejlevnější platební brána. Nastavení je velice jednoduché a měl by to zvládnout opravdu každý dle tohoto návodu.

GoPay

Kromě platby kartou umí i více platebních metod jako jsou peněženky, převody na účet a podobně. Nastavení je velice jednoduché. U platby se nastaví kolonka script a v admin / nastavení / předvolby / platby / GoPay se nastaví příslušné kolonky.
GoPay je potřeba sdělit, že používáte systém Shop5 a podle toho si již nastaví URL adresy.

PayU

Přímá konkurence GoPay. A nastavuje se jednoduše, není poptřeba generovat klíče.

PayPal

Zahraniční a všem známá platební brána. Účet si založíte sami on-line bez nutnosti vyřizovat nějaké smlouvy. Nastavení eshopu už nemůže být jednodušší. U způsobu platby si v kolonce script vyberete "paypal". Pak v admin / nastavení / předvolby / platby / paypal si nastavíte Váš email a nastavíte URL dle nápovědy. Nevýhodou jsou pak větší poplatky.

Comgate

26.9.2019 - Nyní máme připravené napojení na bránu Comgate

 

Napojení eshopu na splátkové systémy

Kromě platebních systému pro platbu kartou on-line jsou k dispozici napojení na splátkové systémy - vhodné například při prodeji nábytku nebo jiných dražších položek.

Obecně lze říci, že dokončených transakcí s využitím těchto systémů je naprosté minimum. Zákazníky odrazuje buďto vyplnění osobních údajů včetně informací o příjmech, kopie dokladů totožnosti, atd. A pak na druhou stran - vyplněné žádosti jsou často zamítnuty z důvodu nedostatku příjmů, exekucí a podobně.

K dispozici jsou napojení na Cetelem, Essox, HomeCredit, Triangl


Komentáře k Přehled platebních bran v eshopech Shop5

1
9.9.2018 20:55
Aleš Koblížek

Dobrý den, uvažujete o napojení na systém TWISTO? Dokumentaci bych měl... Cena by byla jaká? www.twisto.cz

2
10.9.2018 10:27
Martin Březovský

Dobrý den,
o napojení na Twisto nemáme žádné požadavky. Pokud by to bylo pouze pro Vás, tak by se to dělalo na míru. Cena by byla podle pracnosti, takže až po nastudování dokumentace.

3
11.9.2018 12:46
Petr Kozák

Dobrý den,
je nějaké řešení ohledně platební brány ThePay, protože nevím jestli mám někde něco špatně nastaveného nebo ne ale pokud zákazník vybere tuto variantu platby a nedokončí transakci, nebo z nějakého důvodu vypadne prohlížeč, tak se již nemá kam vrátit resp. kam a jak zaplatit, vybrat platbu a musí provést novou objednávku. Je možné aby informační e-mail od platební brány ThePay přišel zákazníkovi jak standartně bývá? (Stav platby, Platební údaje, Změna platební metody). Děkuji za informaci...

4
11.9.2018 14:10
Martin Březovský

Dobrý den,
skoro u všech plateb je brána zavolána ihned po zapsání objednávky do systému a opětovné zavolání není možné a je tedy potřeba vytvořit novou objednávku.

Možnost dalšího přesmrování na platební bránu zvážíme při dalším vývoji.

5
11.9.2018 16:54
Petr Kozák

Děkuji za odpověď p.Březovský, já tomu sice popravdě moc nehovím tomu přesměrování :) ale myslel jsem právě jen e-mail co automaticky zasílá ThePay kupujícímu u všech většina e-shopů na zadaný e-mail v objednávce..
Viz např. provedl jsem pro test, mají to nazvané jako "Odkazy pro uživatele"

1) https://www.thepay.cz/gate/14cb3d8bbb30e87e678712b44c36ed1f
2) https://www.thepay.cz/gate/14cb3d8bbb30e87e678712b44c36ed1fp
3) https://www.thepay.cz/gate/14cb3d8bbb30e87e678712b44c36ed1fz

Ale pokud se jedná tedy o přesměrování, tak v tom případě bylo by to příjemné nejen pro zákazníky..
Každopádně děkuji PK

6
26.11.2018 15:20
Jaroslav Anděl

Dobrý den, chci se zeptat, jestli je možné napojení na platební bránu ComGate. Děkuji.

7
27.11.2018 12:38
Martin Březovský

Napojení na Comgate zatím nemáme. Bylo to v jednání, ale vzhledem k tomu, že jsou na trhu již levnější platební brány, tak to není priorita. Pokud by byl větší zájem, tak by se to dalo zrealizovat.

Vložit komentář

Jméno
Email ( email není zveřejněn )
Váš příspěvek   ( Fotky můžete vložit po odeslání příspěvku. )
opiště kód
antispam
     Více informací