XML feed na GLAMI a GLAMI piXel

Máte-li obchod s oblečení, pak byste určitě neměli chybět na GLAMI. Jedná se o největší online katalog s módou. Eshop nabízí XML feed na glami a GLAMI Pixel.

GLAMI je vyhledávač oblečení, který shromažďuje stovky eshopu na jednom místě. Funguje podobně jako ostatní srovnávače, ale je založený pouze na módním průmyslu. Můžete zde najít nepřeberné množství různých značek a stylů na jednom místě. GLAMI nepůsobí pouze v Česku, ale i v dalších zemích. Jedná se pouze o Evropské země -  Slovensko, Maďarsko, Rumunsko, Francie, Německo, Turecko, Rusko, Řecko, Chorvatsko, Slovinsko a Bulharsko.
 

Napojení na GLAMI

Rozhodnete se inzerovat na GLAMI je potřeba počítat s tím, že inzerce je placená a platí se zde za proklik. Základním stavebním kamenem správného fungování reklamy je kvalitně zpracovaný XML feed. To do feedu posílá si můžete ovlivnit sami v eshopu.
 

XML feed na GLAMI

XML feed naleznete v admin / databáze / export / XML feedy - viz obr. 1. Aby se Vaše produkty zobrazovali ve feedu, tak je potřeba mít napárované kategorie. Pokud napárované nebudou, tak se tam ani produkty v dané kategorii nepřenesou.
obr. 1
 

Párování kategorií

Kategorie napárujete kliknutím na "Párování kategorií" - viz obr. 1. Zobrazí se Vám prvních 50 kategorií. Jakmile začnete psát do prázdných kolonek, tak Vám to začne "našeptávat" kategorie z GLAMI - viz obr. 2. Pak stačí pouze kliknout na vybranou kategorii. Zjistíte, že jste něco napárovali špatně, tak pouze stačí kliknout na "X" a můžete párovat znovu. Jakmile to budete mít, tak nezapomeňte uložit změny.
obr. 2
 

GLAMI PIXEL

Umožňuje přizpůsobovat výpisy produktů dle preferencí zákazníka. Zejména podle oblíbených obchodů, značek, barev a dalších. Zákazníkovi se přednostně zobrazují obchody, s kterými má již zkušenost a je tím větší pravděpodobnost, že u nich opět nakoupí. 
 

Co Vám GLAMI PIXEL přinese?

  • Zvýšení konverze
  • Zvýšení počtu objednávek
  • Minimalizace nákladů na objednávku (PNO)
  • Větší viditelnost vašeho obchodu na Glami.cz
  • Cílení na konkrétní vkus zákazníka dle ceny, oblíbeného zboží i barev
  • Nezobrazování produktů, které mají hodně kliků, ale málo konverzí
  • Cílení na nové zákazníky, kteří jsou podobní těm, kteří u vás již nakoupili
 

Kde ho najdu a kam ho vložím?

GLAMI PIXEL naleznete v administraci GLAMI - viz obr. 3 a obr. 4.
 
obr. 3
 
obr. 4
 
API klíč z obr. 4 vložíte do administrace eshopu v nastavení / předvolby - Glami - API KEY- viz obr. 5.
 
 
obr. 5

Vložit komentář

Jméno
Email ( email není zveřejněn )
Váš příspěvek   ( Fotky můžete vložit po odeslání příspěvku. )
opiště kód
antispam
     Více informací