Zásilkovna V4 a hromadné podání zásilek

Nový způsob pro načítání zásilek, kde naleznete vždy aktuální pobočky. Návod na hromadné podání zásilek.

V dnešním uspěchaném světě si zákazníci raději nechají doručit balíček na výdejní místo, než domů. Důvod je poměrně jednoduchý, nemohou být celý den doma a čekat až přijede kurýr. Přes více než 5 000 poboček nabízí právě zásilkovna. Ta se pyšní tím, že mají výdejní místo v každém městě nad 1 500 obyvatel. 
Zásilky je možné nejen na výdejním místě vyzvednout, ale i podat. Více informací ohledně podání zásilek naleznete zde .
V dnešní době si však každý zákazník ohlídá, kde se jejich balíček právě nachází. I touto možností zásilkovna disponuje. V neposlední řadě je možné importovat zásilky do online systému hromadně pomocí exportu, který je připravený v eshopu.
 
Zásilkovna už nedoručuje pouze na výdejní místa, ale i k zákazníkům domů. Výhodou zásilkovny je její cena za doručení balíčku.

Ceník zásilkovny

obr. 1 Ceník zásilkovy

Nastavení zásilkovny v e-shopu

 Přihlaste se do administrace zásilkovny na této adrese: https://client.packeta.com/cs/

Obr. 2 Přihlášení do administrace zásilkovny

Abyste mohli načítat aktuální pobočky zásilkovny budete potřebovat API klíč. Ten naleznete po kliknutí na Vaše jméno (firmu) - viz obr. 3. Tento API klíč vložíte v admin / nastavení / předvolby - "zasilkovna API KEY" - viz obr. 4. Pokud se Vám stále tato kolonka nezobrazuje, tak si pouze stačí nainstalovat aktualizace.
 

obr. 3 API klíč

obr. 4 Admin / nastavení / předvolby - api klíče

Už víte Váš API klíč a složili jste si odkaz pro stahování poboček, který jste vložili v admin / nastavení / předvolby. V eshopu je zapotřebí zvolit způsob dopravy zásilkovnou. V admin / nastavení / způsob dopravy si přidáte nový způsob dopravy. Zde se to od standartní dopravy bude lišit tím, že vyberete "Pobočky dopravce" = "Zásilkovna". Používate-li srovnávače zboží (zbozi.cz, heureka, google ...), tak nezapomeňte nastavit export. Pozor u google - jedná se o dopravu na pobočku, takže se nesmí vůbec exportovat na google.

obr. 5 Nastavení dopravy

 Pokud se Vám pobočky nenačetly, tak v admin / nastavení / způsob dopravy klikněte na odkaz "Smazat stažené pobočky - pro nové načtení". Tím se Vám načtou aktuální pobočky.

Hromadný import zásilek do aplikace zásilkovny

Určitě nikdo nechce si přidělávat práci s tím, že bude vypisovat jednotlivou zásilku. V eshopu je na to připravený export - admin / objednávky / objednávky. Zvolíte objednávky, vyberete export pro zásilkovnu, kódování exportu nechte utf-8 a klikněte na šipky ">>". Tím se Vám vyexportoval dokument v .csv, který už nemusíte nijak upravovat, ale stačí jej pouze nahrát do aplikace zásilkovny. V levém sloupečku klikněte na "Import zásilek" > "Importovat soubor zásilek" - viz obr 7. Pak už pouze stačí nahrát soubor. 

obr. 6 Vyexportování souboru .csv
obr. 7 Nahrání vyexportovaného souboru z eshopu
 
Nyní už pouze vyberete hromadnou akci v aplikaci a máte všechno hotové - viz obr. 8. Takže teď už jen zabalit objednávku a odvést na nejbližší místo zásilkovny. :)

Obr. 8 Rozpracované zásilky

 

 

Vložit komentář

Jméno
Email ( email není zveřejněn )
Váš příspěvek   ( Fotky můžete vložit po odeslání příspěvku. )
opiště kód
antispam
     Více informací